شهدای روستای خلیل آباد- شهرستان خمبن
آثار-عکس- وصیت نامه- دست نوشته- زندگی نامه 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شهدای خلیل آباد- خمبن و آدرس shohadakhalilabad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ين شهيد والامقام در وصيت نامه خود به ملت شريف ايران توصيه مي كند كه پشتيبان ولايت فقيه و دنبال رو خط سرخ امامت باشند.
در بخش ديگري از اين وصيت نامه آمده، وقتي خبر شهادت مرا شنيديد صبور باشيد و براي مظلوميت امام حسين (ع ) گريه كنيد و بر سر درب خانه ام پرچم سرخ امام حسين (ع ) را نصب كنيد.
وي به همسر خود در وصيت نامه اش سفارش مي كند فرزندانم را اسلامي تربيت كن و سبك زندگي اسلامي را از كودكي به آنها بياموز.
شهيد محمد طاهر گرامي در سال 1328 در روستاي خليل آباد خمين ديده به جهان گشود و پس از 30 ماه رشادت و فداكاري در جبهه حق عليه باطل در عمليات خيبر در جزيره مجنون در پنج اسفند 1362 به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

ولي الله گرامي در گفت و گو با ايرنا افزود: برادر شهيدم در احسان ونيكوكاري و دستگيري از نيازمندان همواره پيش دستي داشت و خصلت هاي خداگونگي و معنوي در سراسر وجودش موج مي زد.
گرامي ادامه داد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي يكي از اعضا تشكيل دهنده كميته هاي مردمي براي رفع مشكلات و نيازمندي هاي محرومان درخمين برادر شهيدم بود و درك بالايي كه از زندگي داشت در او آرامشي عميق و براي هركسي كه با او مراودت داشت همراه با خير و بركت بود.
وي افزود: برادرم از كودكي انس با قرآن داشت و 6 ساله بود كه حافظ چند جزء از قرآن كريم شد.
وي بيان كرد: برادرم روزها كمك حال پدرم در كارهاي كشاورزي بود و شب ها نيز به قرائت قرآن مجيد و مطالعه زندگينامه ائمه مي گذراند.


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 23 آذر 1400برچسب:, ] [ 12:54 ] [ ابوالفضل براتیان ]

پاسدار شهید مصطفی مرزبان در هشتم فروردین سال 1343 در روستای خلیل آباد از توابع خمین در خانواده ای فقیر دیده به جهان گشود. مصطفی از سنین کودکی به درس خواندن بسیار علاقه داشت در 7 سالگی به مدرسه رفت. مصطفی در تحصیل بسیار موفق بود و چندین بار از سوی مدرسه جایزه گرفت. اما روزگار روی خوشش را از مصطفی گرداند و پدرش را در سن 9 سالگی از دست داد و دیگر نتوانست به درس خود ادامه دهد در آن موقع بکار چوپانی اشتغال یافت بعد از 4 سال به تهران رفت و در یک کارگاه نجاری همراه یکی از اقوامش مشغول کار شد. بعد از 6 ماه کار نجاری را رها کرد و به کار بنائی مشغول به کار شد. مصطفی هنوز به حد بلوغ نرسیده بود که به احکام اسلام عمل می کرد هیچ موقع نمازش را ترک نمی کرد.
با شروع انقلاب اسلامی به رهبری امام عزیز علیه در سال 1357 مصطفی فعالیت های انقلابی خود را شروع کرد. در تظاهرات شرکت می کرد و اعلامیه های امام را در بین دوستان خود می خواند. تا اینکه از سوی مأمورین امنیتی در تهران تحت تعقیب قرار گرفت. مصطفی در این موقع از تهران به خمین مهاجرت کرد و در تظاهرات های خمین شرکت داشت و دوستان خود را برای قیام علیه رژیم پهلوی تشویق می کرد. تا اینکه خبر رسید امام عزیز می خواهد از پاریس به ایران بیاید. مصطفی همراه با کاروان جان بر کفان خمینی از شهرستان خمین به تهران برای استقبال امام رفت. با پیروزی انقلاب هر شب به نگهبانی از مساجد و معابر می پرداخت.
تا اینکه جنگ تحمیلی عراق شروع شد مصطفی دست از کار بنائی کشید و گفت تا موقعی که جنگ بین اسلام و کفر ادامه دارد من از یاری اسلام دست بر نمی دارم از تهران به خمین آمد و در بسیج مستضعفین ثبت نام کرد و با دوره مقدماتی آموزش نظامی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد. بعد از چندین بار که به جبهه اعزام شد. مصطفی در عملیات افتخار آفرین رمضان شرکت کرد و رشادت های فراوان از خود نشان داد. بعد از آن به عضویت سپاه پاسداران خمین درآمد.
شهید مصطفی مرزبان در 14 آبان سال 1362 در عملیات والفجر 4 ندای حق را لبیک گفت و به شهادت رسید. و در تپه های پنجوین جنازه پاکش بر زمین افتاد و روح پاکش به سوی معبود پرواز ‌کرد.


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 23 آذر 1400برچسب:, ] [ 12:53 ] [ ابوالفضل براتیان ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

جهت شادی روح شهدا و امام شهدا ((صلوات))
موضوعات وب
برچسب‌ها وب
تو (1)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 6976
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


ساعت فلش مذهبی جنگ دفاع مقدس ذکر روزهای هفته

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by itwebsite.ir